Το πρωί της Πέμπτης 20-11-2025 αγρότες και κτηνοτρόφοι της Ηλείας, πραγματοποίησαν κινητοποίηση στον κόμβο στο Ρουπάκι κλείνοντας με τα τρακτέρ,και κλιμακώνοντας έτσι τις αντιδράσεις τους για την εξάπλωση του καταρροϊκού πυρετού και της ζωονόσου της ευλογιάς, αλλά και για τις καθυστερήσεις στις πληρωμές των ενισχύσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
Τα αιτήματά τους, είναι η καταβολή αποζημιώσεων για την ευλογιά και τον καταρροϊκό πυρετό στα αιγοπρόβατα, η πληρωμή ενισχύσεων που έχουν καθυστερήσει, η μείωση του κόστους παραγωγής και η στελέχωση των δημόσιων κτηνιατρικών υπηρεσιών.









