• ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • Απίστευτη ταλαιπωρία για τον εξάχρονο Νίκο που τραυματίστηκε στην Ηλεία

Απίστευτη ταλαιπωρία για τον εξάχρονο Νίκο που τραυματίστηκε στην Ηλεία

Σύμφωνα με την καταγγελία από τον πατέρα του αγοριού, Θεοφάνη Νικολάου, η οποία κάνει από την Παρασκευή 8/8/2025  το γύρω του διαδικτύου  ο εξάχρονος Νίκος τραυματίστηκε σε περιοχή της Ηλείας, όπου βρίσκονταν οικογενειακώς και χρειάστηκε προκειμένου να του προσφερθεί υγειονομική περίθαλψη να επισκεφθούν πέντε νοσοκομεία, διανύοντας τέσσερις πόλεις και πάνω από 300 χιλιόμετρα.
Το Σάββατο 2 Αυγούστου, βρισκόμουν οικογενειακώς στον Νομό Ηλείας. Ο γιος μου, ηλικίας έξι ετών, είχε ένα σοβαρό ατύχημα – τραυματίστηκε στο στόμα και τα δόντια του μετακινήθηκαν επικίνδυνα. Πήγαμε αμέσως στο Γενικό Νοσοκομείο Πύργου, την πρωτεύουσα του νομού. Εκεί, οι γιατροί μας πληροφόρησαν ότι δεν υπήρχε εφημερεύων ούτε οδοντίατρος, ούτε γναθοχειρουργός.
Με το παιδί τραυματισμένο και σε κατάσταση πανικού, οδηγήσαμε περίπου 80 χιλιόμετρα μέχρι την Πάτρα, στο Νοσοκομείο του Ρίου. Ήταν μεσάνυχτα Σαββάτου. Η απάντηση των γιατρών ήταν κατά λέξη: «Δεν είμαστε νοσοκομείο τραυμάτων, αλλά πυρετού και παθολογικών καταστάσεων». Δεν μπορούσαν, λοιπόν, να μας εξυπηρετήσουν.
Η περιπλάνηση συνεχίστηκε – κατευθυνθήκαμε στην Αθήνα, στο Νοσοκομείο Παίδων “Αγλαΐα Κυριακού”, ώρα περίπου 3 τα ξημερώματα. Εφημερεύει μεν, αλλά χωρίς παιδοοδοντίατρο ή γναθοχειρουργό. Η ΩΡΛ που μας εξέτασε παραδέχτηκε ότι δεν είναι αρμόδια. Μας προέτρεψε να περιμένουμε το πρωί, ώστε να πάμε στο δίπλα νοσοκομείο «Αγία Σοφία». Πήγαμε.
Εκεί, η γιατρός – εμφανώς συγκινημένη και απογοητευμένη – μου είπε: «Δεν είναι σωστό να σας εξυπηρετούμε σε περιστατικά που δεν ξέρουμε να αντιμετωπίσουμε. Δεν είμαι ούτε γναθοχειρουργός, ούτε οδοντίατρος».
Απελπισμένος, στις 6 το πρωί επισκέφθηκα το Νοσοκομείο «Σωτηρία», όπου υπήρχε εφημερεύων οδοντίατρος. Μου είπαν όμως ότι είναι οδοντίατροι ενηλίκων και δεν μπορούν να παρέμβουν σε παιδί.
Ώρα 8 το πρωί. Πέντε νοσοκομεία, τέσσερις πόλεις, πάνω από 300 χιλιόμετρα διανυθέντα, και καμία ουσιαστική βοήθεια.
Πήγαμε στον Ευαγγελισμό, όπου ο γιατρός – ο μοναδικός διαθέσιμος – δήλωσε ότι δεν επιθυμεί να εξετάσει το παιδί μου. Σε αυτό το σημείο, κάλεσα το 166, την αστυνομία και τα κανάλια. Τότε – και μόνο τότε – εμφανίστηκε ο διοικητής του νοσοκομείου, λέγοντάς μου: «Θα σας εξυπηρετήσουμε». Όμως ο γιατρός απάντησε: «Δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο διοικητής, δεν μπορώ να πάρω την ευθύνη», γιατί πρόκειται για παιδί και το νοσοκομείο είναι για ενήλικες.
Ζήτησα γραπτώς την άρνησή του, την οποία και επισυνάπτω στο παρόν. Με έδιωξαν ξανά. Ξέσπασα σε κλάματα, ένιωσα απόγνωση. Ξανακάλεσα την αστυνομία
Κατόπιν παρέμβασής τους, ο διοικητής επικοινώνησε με την Αρχή Συντονισμού Διαχείρισης Θεμάτων Υγείας του Υπουργείου.
Μία ώρα μετά, μας ανακοίνωσε ότι το Υπουργείο αποφάσισε να εξεταστεί το παιδί μου… τη Δευτέρα, μετά τις 9:30 π.μ. στο Παίδων Πεντέλης.
Με λίγα λόγια, ένα έκτακτο παιδιατρικό περιστατικό, τραύμα στο στόμα και στα δόντια, έμεινε χωρίς ιατρική φροντίδα επί δύο 24ωρα, γιατί κανένα δημόσιο νοσοκομείο στην Ελλάδα – ούτε στην επαρχία, ούτε στην Αθήνα – δεν είχε την υποδομή, τη βούληση ή το προσωπικό να μας εξυπηρετήσει.
Αναρωτιέμαι: Πού πάνε τα χρήματα των φορολογούμενων; Πού είναι οι εφημερίες, το ιατρικό προσωπικό, οι υπηρεσίες για τα παιδιά μας; Γιατί πρέπει να φωνάξεις, να απειλήσεις, να εμπλέξεις την αστυνομία και τα ΜΜΕ για να γίνει το αυτονόητο;
Το παιδί μου – όπως όλα τα παιδιά – δεν ζητά τίποτα παραπάνω από αυτό που δικαιούται: αξιοπρεπή δημόσια υγεία. Αν το σύστημα υγείας δεν μπορεί να καλύψει ένα τραυματισμένο παιδί το Σάββατο βράδυ, τότε δεν είναι απλώς “ανεπαρκές”. Είναι επικίνδυνο.
Και αυτό, αγαπητοί συμπολίτες, δεν πρέπει να το ανεχόμαστε πια.
Ένας γονιός που δεν ξέχασε – και δεν θα ξεχάσει ποτέ.

 

Σημαντικές ειδήσεις στην Ηλεία

Τρίτος από το τέλος ο «εκλεκτός» του κ.Νικολακόπουλου!

Ένα αποτέλεσμα που δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί απλώς αρνητικό και περισσότερο παραπέμπει σε πλήρη πολιτική αποδοκιμασία κατέγραψε ο Εκλεκτός του …

Νέος πρόεδρος ο Νικόλαος Τσαγρής στον Σύλλογο Εστίασης Ήλιδας

Σε νέα εποχή περνά ο Σύλλογος Εστίασης Ήλιδας, μετά την ολοκλήρωση των αρχαιρεσιών και τη συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, …

Ελληνική Λύση για Αρχαία Ήλιδα: Ερώτηση για την αντιπλημμυρική προστασία – Τι απαντά το ΥΠΠΟ

Η  ερώτηση που έχει κατατεθεί στην Ελληνική Βουλή από την Ελληνική Λύση με Αριθμό Πρωτοκόλλου 3314/20-02-2026 σχετικά με το θέμα « Αθωράκιστος ο εντός …

Λίμνη Πηνειού: Μετρημένοι στα δάχτυλα οι παρόντες, αμέτρητες οι υποσχέσεις!

Αν η συμμετοχή σε μια σύσκεψη αποτελεί μέτρο του ενδιαφέροντος που υπάρχει για ένα θέμα, τότε η πρόσφατη συνάντηση για …

Ναρκωτικά έξω από σχολείο στην Αμαλιάδα – Δύο συλλήψεις από την Αστυνομία

Συλλήψεις για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών   Συνελήφθησαν, το απόγευμα της Πέμπτης 4/6/2026, στην Αμαλιάδα, από αστυνομικούς του Τμήματος …

Προβλήματα στο δίκτυο της Nova επηρεάζουν συνδρομητές και επιχειρήσεις στην Ηλεία

Αναστάτωση έχει προκαλέσει από το πρωί της Παρασκευής 5 Ιουνίου τεχνικό πρόβλημα στο δίκτυο της Nova στην Ηλεία, με αποτέλεσμα …

Ροή ειδήσεων
Δημοφιλείς ειδήσεις στην Ηλεία σήμερα
Popular posts:

  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • Απίστευτη ταλαιπωρία για τον εξάχρονο Νίκο που τραυματίστηκε στην Ηλεία

Απίστευτη ταλαιπωρία για τον εξάχρονο Νίκο που τραυματίστηκε στην Ηλεία

Σύμφωνα με την καταγγελία από τον πατέρα του αγοριού, Θεοφάνη Νικολάου, η οποία κάνει από την Παρασκευή 8/8/2025  το γύρω του διαδικτύου  ο εξάχρονος Νίκος τραυματίστηκε σε περιοχή της Ηλείας, όπου βρίσκονταν οικογενειακώς και χρειάστηκε προκειμένου να του προσφερθεί υγειονομική περίθαλψη να επισκεφθούν πέντε νοσοκομεία, διανύοντας τέσσερις πόλεις και πάνω από 300 χιλιόμετρα.
Το Σάββατο 2 Αυγούστου, βρισκόμουν οικογενειακώς στον Νομό Ηλείας. Ο γιος μου, ηλικίας έξι ετών, είχε ένα σοβαρό ατύχημα – τραυματίστηκε στο στόμα και τα δόντια του μετακινήθηκαν επικίνδυνα. Πήγαμε αμέσως στο Γενικό Νοσοκομείο Πύργου, την πρωτεύουσα του νομού. Εκεί, οι γιατροί μας πληροφόρησαν ότι δεν υπήρχε εφημερεύων ούτε οδοντίατρος, ούτε γναθοχειρουργός.
Με το παιδί τραυματισμένο και σε κατάσταση πανικού, οδηγήσαμε περίπου 80 χιλιόμετρα μέχρι την Πάτρα, στο Νοσοκομείο του Ρίου. Ήταν μεσάνυχτα Σαββάτου. Η απάντηση των γιατρών ήταν κατά λέξη: «Δεν είμαστε νοσοκομείο τραυμάτων, αλλά πυρετού και παθολογικών καταστάσεων». Δεν μπορούσαν, λοιπόν, να μας εξυπηρετήσουν.
Η περιπλάνηση συνεχίστηκε – κατευθυνθήκαμε στην Αθήνα, στο Νοσοκομείο Παίδων “Αγλαΐα Κυριακού”, ώρα περίπου 3 τα ξημερώματα. Εφημερεύει μεν, αλλά χωρίς παιδοοδοντίατρο ή γναθοχειρουργό. Η ΩΡΛ που μας εξέτασε παραδέχτηκε ότι δεν είναι αρμόδια. Μας προέτρεψε να περιμένουμε το πρωί, ώστε να πάμε στο δίπλα νοσοκομείο «Αγία Σοφία». Πήγαμε.
Εκεί, η γιατρός – εμφανώς συγκινημένη και απογοητευμένη – μου είπε: «Δεν είναι σωστό να σας εξυπηρετούμε σε περιστατικά που δεν ξέρουμε να αντιμετωπίσουμε. Δεν είμαι ούτε γναθοχειρουργός, ούτε οδοντίατρος».
Απελπισμένος, στις 6 το πρωί επισκέφθηκα το Νοσοκομείο «Σωτηρία», όπου υπήρχε εφημερεύων οδοντίατρος. Μου είπαν όμως ότι είναι οδοντίατροι ενηλίκων και δεν μπορούν να παρέμβουν σε παιδί.
Ώρα 8 το πρωί. Πέντε νοσοκομεία, τέσσερις πόλεις, πάνω από 300 χιλιόμετρα διανυθέντα, και καμία ουσιαστική βοήθεια.
Πήγαμε στον Ευαγγελισμό, όπου ο γιατρός – ο μοναδικός διαθέσιμος – δήλωσε ότι δεν επιθυμεί να εξετάσει το παιδί μου. Σε αυτό το σημείο, κάλεσα το 166, την αστυνομία και τα κανάλια. Τότε – και μόνο τότε – εμφανίστηκε ο διοικητής του νοσοκομείου, λέγοντάς μου: «Θα σας εξυπηρετήσουμε». Όμως ο γιατρός απάντησε: «Δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο διοικητής, δεν μπορώ να πάρω την ευθύνη», γιατί πρόκειται για παιδί και το νοσοκομείο είναι για ενήλικες.
Ζήτησα γραπτώς την άρνησή του, την οποία και επισυνάπτω στο παρόν. Με έδιωξαν ξανά. Ξέσπασα σε κλάματα, ένιωσα απόγνωση. Ξανακάλεσα την αστυνομία
Κατόπιν παρέμβασής τους, ο διοικητής επικοινώνησε με την Αρχή Συντονισμού Διαχείρισης Θεμάτων Υγείας του Υπουργείου.
Μία ώρα μετά, μας ανακοίνωσε ότι το Υπουργείο αποφάσισε να εξεταστεί το παιδί μου… τη Δευτέρα, μετά τις 9:30 π.μ. στο Παίδων Πεντέλης.
Με λίγα λόγια, ένα έκτακτο παιδιατρικό περιστατικό, τραύμα στο στόμα και στα δόντια, έμεινε χωρίς ιατρική φροντίδα επί δύο 24ωρα, γιατί κανένα δημόσιο νοσοκομείο στην Ελλάδα – ούτε στην επαρχία, ούτε στην Αθήνα – δεν είχε την υποδομή, τη βούληση ή το προσωπικό να μας εξυπηρετήσει.
Αναρωτιέμαι: Πού πάνε τα χρήματα των φορολογούμενων; Πού είναι οι εφημερίες, το ιατρικό προσωπικό, οι υπηρεσίες για τα παιδιά μας; Γιατί πρέπει να φωνάξεις, να απειλήσεις, να εμπλέξεις την αστυνομία και τα ΜΜΕ για να γίνει το αυτονόητο;
Το παιδί μου – όπως όλα τα παιδιά – δεν ζητά τίποτα παραπάνω από αυτό που δικαιούται: αξιοπρεπή δημόσια υγεία. Αν το σύστημα υγείας δεν μπορεί να καλύψει ένα τραυματισμένο παιδί το Σάββατο βράδυ, τότε δεν είναι απλώς “ανεπαρκές”. Είναι επικίνδυνο.
Και αυτό, αγαπητοί συμπολίτες, δεν πρέπει να το ανεχόμαστε πια.
Ένας γονιός που δεν ξέχασε – και δεν θα ξεχάσει ποτέ.

 

Σημαντικές ειδήσεις στην Ηλεία

Τρίτος από το τέλος ο «εκλεκτός» του κ.Νικολακόπουλου!

Ένα αποτέλεσμα που δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί απλώς αρνητικό και περισσότερο παραπέμπει σε πλήρη πολιτική αποδοκιμασία κατέγραψε ο Εκλεκτός του …

Λίμνη Πηνειού: Μετρημένοι στα δάχτυλα οι παρόντες, αμέτρητες οι υποσχέσεις!

Αν η συμμετοχή σε μια σύσκεψη αποτελεί μέτρο του ενδιαφέροντος που υπάρχει για ένα θέμα, τότε η πρόσφατη συνάντηση για …

Δημοφιλείς ειδήσεις στην Ηλεία σήμερα
Ροή ειδήσεων