Σημαντικά ζητήματα που αφορούν την ανάπτυξη, τις υποδομές και το μέλλον της Ηλείας και συνολικά της Δυτικής Ελλάδας συζητήθηκαν στο σημερινό Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα της σχεδιαζόμενης εγκατάστασης φωτοβολταϊκού πάρκου στις παραλίμνιες εκτάσεις του φράγματος Πηνειού.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης ανέφερε πως το συγκεκριμένο έργο πλέον δεν υφίσταται, καθώς είχαν προηγηθεί αποφάσεις της Αποκεντρωμένης Διοίκησης που οδήγησαν στη μετεγκατάστασή του.
Όπως τονίστηκε, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στηρίζει τις επενδύσεις και την ανάπτυξη, ωστόσο ξεκαθαρίστηκε ότι καμία επένδυση δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς κοινωνική αποδοχή και χωρίς τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών.
Στο Περιφερειακό Συμβούλιο επισημάνθηκε επίσης πως η υπόθεση αυτή ανέδειξε για ακόμη μία φορά τη σημασία της ενότητας και της συλλογικής διεκδίκησης, καθώς η τοπική κοινωνία κατάφερε μέσα από τεκμηριωμένες παρεμβάσεις και κοινή στάση να εκφράσει δυναμικά τη θέση της.
Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα έντονου ενδιαφέροντος, με πολλούς να κάνουν λόγο για μία σημαντική εξέλιξη για την περιοχή της Πηνείας και της Ηλείας γενικότερα.
Το μήνυμα που κυριάρχησε ήταν σαφές: ανάπτυξη με σεβασμό στο περιβάλλον, στη νομιμότητα και στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, με στόχο ένα βιώσιμο μέλλον για τη Δυτική Ελλάδα.






