Γενικό κάλεσμα στον κόσμο του επιχειρεί ο Αστέρας, για το αυριανό μεγάλο ντέρμπι κορυφής του βορείου ομίλου της Α1 κατηγορίας, στο γήπεδο της Αμαλιάδας, απέναντι στον Ηλειακό Βαρθολομιού. Στο περιθώριο της αναμέτρησης αυτής, θα υπάρξουν τρεις τιμητικές βραβεύσεις. Τρία πρόσωπα, τα οποία έχουν προσφέρει στον σύλλογο. Τον πρώην αρχηγό του, Δημήτρη Αρβανίτη και τους πρώην Προέδρους, τον Ανδρέα Παπαδάτο και τον μεγάλο χορηγό του, τον Σάκη Κότσιφα.
Η ανακοίνωση του Α.Ο. Αστέρας Αμαλιάδας:
“Ο “Α.Ο. ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ” καλεί όλο το φίλαθλο κόσμο στο μεγάλο ντέρμπι της Α1 κατηγορίας της ΕΠΣ Ηλείας, με τον “Ηλειακό Βαρθολομιού”, που θα διεξαχθεί την Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 3 μετά μεσημβρίας, στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρου του Δήμου Ήλιδας.






