Στον Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου θα ψαλεί αύριο (Τρίτη) στις 11 το πρωί, η εξόδιος ακολουθία του τέως δημάρχου Λεχαινών Δημήτρη Χατζηγιάννη.
Τον εκλιπόντα Δημήτρη Χατζηγιάννη θα συνοδεύσει στην τελευταία του κατοικία η Φιλαρμονική Λεχαινών «Ορφεύς», της οποίας διατέλεσε πρόεδρος για πολλά χρόνια, ενώ είχε υπάρξει και ένας από τους πρωτεργάτες της επανίδρυσης και της σύγχρονης πορείας της το 1976.





