Με ξεκάθαρη επικράτηση της «Ενωτικής Αγωνιστικής Κίνησης Εργαζομένων Νοσοκομείου Αμαλιάδας» ολοκληρώθηκαν οι εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου στο Νοσοκομείο Αμαλιάδας, με την παράταξη να καταλαμβάνει τέσσερις από τις πέντε συνολικά έδρες.
Η εκλογική διαδικασία πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 28 Μαΐου, σε χώρο του Νοσοκομείου Αμαλιάδας, χωρίς προβλήματα και με αυξημένη συμμετοχή εργαζομένων. Στην κάλπη προσήλθαν συνολικά 141 εργαζόμενοι, ενώ κατά την καταμέτρηση βρέθηκαν 140 έγκυρα ψηφοδέλτια και ένα λευκό.
Η «Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Εργαζομένων Νοσοκομείου Αμαλιάδας» συγκέντρωσε 109 ψήφους και εξασφάλισε τέσσερις έδρες στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο. Η «Δημοκρατική Συνεργασία Νοσοκομείου Αμαλιάδας» έλαβε 31 ψήφους και καταλαμβάνει μία έδρα.
Αναλυτικά οι ψήφοι για το Διοικητικό Συμβούλιο
Από την «Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Εργαζομένων Νοσοκομείου Αμαλιάδας» έλαβαν:
- Διονύσιος (Σάκης) Καρναρής: 91 ψήφους
- Σωκράτης Σωτηρόπουλος: 77 ψήφους
- Λευκή Αργυροπούλου: 53 ψήφους
- Αναστασία (Νατάσα) Μανιάτη: 49 ψήφους
- Χρύσανθος Μαρτζάκλης: 42 ψήφους
- Ζωή Μποβολέτη: 34 ψήφους
- Αγγελική (Αγγέλα) Σωτηροπούλου: 34 ψήφους
- Ελένη Μακρή: 27 ψήφους
- Άνδριάνα – Ευρυκόμη Ανδριοπούλου: 26 ψήφους
Για την Εξελεγκτική Επιτροπή της ίδιας παράταξης:
- Αντώνιος Καρατασάκης: 66 ψήφους
- Μαγδαληνή Βιζήλη: 55 ψήφους
- Γεωργία – Κωνσταντίνα Λιακοπούλου: 55 ψήφους
Από τη «Δημοκρατική Συνεργασία Νοσοκομείου Αμαλιάδας» έλαβαν:
- Γεράσιμος Κοτίνης: 28 ψήφους
- Γεράσιμος Μήλας: 19 ψήφους
- Νικούλα Πλέσσα: 18 ψήφους
- Άννα Γαλανοπούλου: 17 ψήφους
- Γεωργία Σωτηροπούλου: 13 ψήφους
Για την Εξελεγκτική Επιτροπή:
- Θεόδωρος Κουτσόπουλος: 23 ψήφους
- Βασιλική Παπαδημητρίου: 22 ψήφους
- Σωτηρία Καρβούνη: 20 ψήφους
Ποιοι εκλέγονται
Στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο εκλέγονται οι:
- Διονύσιος Καρναρής
- Σωκράτης Σωτηρόπουλος
- Λευκή Αργυροπούλου
- Αναστασία Μανιάτη
- Γεράσιμος Κοτίνης
Στην Εξελεγκτική Επιτροπή εκλέγονται οι:
- Αντώνιος Καρατασάκης
- Μαγδαληνή Βιζήλη
- Γεωργία – Κωνσταντίνα Λιακοπούλου
Τη διαδικασία των εκλογών διεξήγαγε ο δικηγόρος Αμαλιάδας Παναγιώτης Γιαννόπουλος.
Το αποτέλεσμα αποτυπώνει τη σαφή υπεροχή της «Ενωτικής Αγωνιστικής Κίνησης», η οποία διατηρεί τον κυρίαρχο ρόλο της στο σωματείο εργαζομένων του Νοσοκομείου Αμαλιάδας, εξασφαλίζοντας ισχυρή πλειοψηφία στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο.






