Εντός του Φθινοπώρου θα καταβληθεί η προκαταβολή των χρημάτων που θα λάβουν τα ερασιτεχνικά σωματεία από τη φορολόγηση των κερδών στα τυχερά παιχνίδια. Αυτό αποκάλυψε ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης με ανάρτησή του.
“Εντός του φθινοπώρου θα δοθεί η προκαταβολή χρηματοδότησης στον ερασιτεχνικό αθλητισμό, όπως έγινε και με τον επαγγελματικό, από φορολογία κερδών στοιχήματος, που για πρώτη φορά θεσπίσαμε. Δικαιούχα όσα ερασιτεχνικά σωματεία είναι εγγεγραμμένα στο Μητρώο”, ανέφερε ο Λευτέρης Αυγενάκης.
Να σημειωθεί, ότι η Γ.Γ.Α. έχει δώσει καταληκτική προθεσμία για κατάθεση αίτησης εγγραφής στο Μητρώο, την 30η Σεπτεμβρίου.




