Σε επαναλειτουργία αναμένεται να τεθεί και πάλι το Τμήμα Μεταφορών και Συγκοινωνιών της Αμαλιάδας με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας Νίκος Κοροβέση ύστερα από συνεννόηση και με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριο Φαρμάκη.
Η επανεκκίνηση αρχικά θα αφορά τον τομέα των αδειών οδήγησης (διπλώματα) και θα ακολουθήσει το άνοιγμα και των υπολοίπων υπηρεσιών με προσωπικό που θα έχει και την ανάλογη εκπαίδευση.




