Μεγάλη ζημιά έχουν υποστεί οι ελαιοπαραγωγοί τής ευρύτερης περιοχής της Πηνείας λόγω των υψηλών θερμοκρασιών του καλοκαιριού όπου σέ πολλές περιοχές υπερέβαινε τούς 50 βαθμούς.
Αλλά και η συνεχιζόμενη ανομβρία από τον Μάρτη στην περιοχή, έχει σαν αποτέλεσμα την μεγάλη πτώση του ελαιόκαρπου.
Πρέπει ό ΕΛΓΑ Πάτρας αλλά και οι αρμόδιοι φορείς τής περιφέρειας να εξετάσουν άμεσα το πρόβλημα.
Καλούνται να γίνουν αυτοψίες και να γίνουν δηλώσεις στον ΕΛΓΑ.






