Με νίκη 5-2 στα Λεχαινά σε βάρος του Ηλειακού, συνέχισε την προετοιμασία του ο Ηλειακός. Η ομάδα του Μιχάλη Παπουτσή, θα πρέπει να περιμένει δεκαπέντε μέρες ακόμα μέχρι να κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στην Α2 κατηγορία, δεδομένου ότι έχει ρεπό την πρώτη αγωνιστική.
Σήμερα στα Λεχαινά, οι Ερυθρόλευκοι από το Βαρθολομιό, επικράτησαν του Ηλειακού, δείχνοντας σαφώς διαφορά ποιότητας και ετοιμότητας, αλλά και εμπειρίας, καθώς η ομάδα των Λεχαινών έχει προχωρήσει σε ανανέωση. Για τον Ηλειακό βαρθολομιού, σκόραρε εις διπλούν αρχικά ο Κουλούρης, για να έρθει ο Μονόλιθος να κάνει το 1-3 πριν ολοκληρωθεί το πρώτο μέρος, αφού είχε μειώσει ο Ηλειακός με τον Παναγιωτόπουλο Στη συνέχεια, η ομάδα των Λεχαινών μείωσε σε 2-3 με τον Γεωργιλά, για να έρθουν ο Μονόλιθος και ο Κορκός, να σημειώσουν το τελικό 2-5.





