Με παρουσία αρκετών καλεσμένων και φίλων της ομάδας, ο Πανηλειακός έκοψε το βράδυ της Κυριακής στο Frida, την πρωτοχρονιάτικη πίτα του. Παρούσα η διοίκηση, με τον πρόεδρο Κώστα Ντάβαρη και τα υπόλοιπα μέλη, την τεχνική ηγεσία, τους ποδοσφαιριστές, αλλά και νεαρούς αθλητές των ακαδημιών. Παρόντες από την πλευρά της ΕΠΣ Ηλείας, ο Β΄αντιπρόεδρος Ανδρέας Νικολακόπουλος και ο γενικός γραμματέας Ανδρέας Γκιόκας.





