• ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • Θα βρεθεί τελικά λύση για την σωστή λειτουργία των Νοσοκομείων  του Νομού μας – Έντονες αντιδράσεις από τον Σύλλογο Εργαζομένων Νοσοκομείου Πύργου κατά της 6ης ΥΠΕ

Θα βρεθεί τελικά λύση για την σωστή λειτουργία των Νοσοκομείων  του Νομού μας – Έντονες αντιδράσεις από τον Σύλλογο Εργαζομένων Νοσοκομείου Πύργου κατά της 6ης ΥΠΕ

Έντονο προβληματισμό προκαλεί η κατάσταση που επικρατεί στο ΓΝ Πύργου.

Την στιγμή που όλα δείχνουν ότι το Νοσοκομείο θα παραμείνει χωρίς Διοίκηση για αρκετό χρονικό διάστημα και οι ασθενείς της παθολογικής κλινικής φιλοξενούνται από την Χειρουργική,Καρδιολογική και Ορθοπεδική κλινική <με τους όποιους κινδύνους διατρέχουν> ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ αποφάσισε την μεταφορά πέντε ατόμων του νοσηλευτικού προσωπικού από το ΓΝ Πύργου στο ΓΝ Αμαλιάδας για διάστημα 3 μηνών.

Όλοι ξέρουμε ότι το ΓΝ Αμαλιάδας είναι αδύνατον να λειτουργήσει όπως πρέπει καθώς υπάρχει έλλειψη ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού.

Την κρίσιμη στιγμή που το Νοσοκομείο Πύργου πρέπει να ενισχυθεί με προσωπικό η αναπληρώτρια διοικήτρια του ΓΝ Ηλείας-διοικήτρια Κρεστένων Αριστέα Παπαδοπούλου ζήτησε με αίτημά της την μετακίνηση ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού στο ΝΜ Κρεστένων προκειμένου να επαναλειτουργήσει  το οποίο και απορρίφθηκε.

Τα βέβαιο είναι ότι το Υπουργείο Υγείας πρέπει άμεσα να βρει μια λύση προκειμένου να λειτουργήσουν σωστά οι μονάδες υγείας του Νομού μας.

 

Έντονες αντιδράσεις από τον Σύλλογο Εργαζομένων Νοσοκομείου Πύργου κατά της 6ης ΥΠΕ για τον «διαμελισμό» του 

 

Έντονες είναι οι αντιδράσεις του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Πύργου μετά την ανακοίνωση για την μετακίνηση πέντε ατόμων νοσηλευτικού προσωπικού στο Νοσοκομείο Αμαλιάδας.

Ο Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Πύργου στην ανακοίνωσή του αναφέρει χαρακτηριστικά: «Μάλλον ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ εφαρμόζει δική του πολιτική στο νοσοκομείο Πύργου. Αν και η κα. Γκάγκα κατά την επίσκεψη της στον Νομό υποστήριξε ότι το Νοσοκομείο Πύργου θα πρέπει να ενισχυθεί και να λειτουργήσει ως νοσοκομείο Πυλώνας του Νομού, ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ συνεχίζει κάθε φορά να μας εκπλήσσει δυσάρεστα  με τις αποφάσεις του και αντί να ενισχύει το Νοσοκομείο Πύργου προσπαθεί να υποδομήσει ότι έχει απομείνει. Μετά την μετακίνηση των 18 υπαλλήλων τον προηγούμενο μήνα και ενώ με έγγραφο της η Νοσηλευτική Μονάδα Πύργου έχει ζητήσει την ενδυνάμωση της με 25 νοσηλευτές ΤΕ και 10 τραυματιοφορείς όχι μόνο δεν την ενίσχυσε ως όφειλε αλλά προέβη σε ακόμα πιο εχθρικές ενέργειες κατά του Νοσοκομείου Πύργου, και σε περαιτέρω αποδυνάμωση διακόπτοντας τις μετακινήσεις άλλων 5 νοσηλευτών που είχαν μετακινηθεί για να λειτουργήσει η κλινική COVID. Μετά από την ενέργειά του αυτή θα θέλαμε να γνωρίζουμε αν έχει σκοπό να αναστείλει την λειτουργία της κλινικής covid, γιατί με το υπάρχον προσωπικό αδυνατεί η νοσηλευτική υπηρεσία να στηρίξει την λειτουργία της (έχει κατατεθεί σχετικό έγγραφο). Επιπλέον ο Σύλλογος εργαζομένων Νοσοκομείου Πύργου θα εντείνει τις επαφές του με τους φορείς της πόλης για πιο δυναμικές κινητοποιήσεις καθώς μόνο έτσι μπορούμε να σταματήσουμε τις απαράδεκτες και χωρίς ουσία ενέργειες κατά του Νοσοκομείου Πύργου από τον διοικητή της 6ης ΥΠΕ .

Αιτούμαστε την άμεση στελέχωση με νοσηλευτικό προσωπικό όπως έχει ζητηθεί από την Διοίκηση της Νοσηλευτικής Μονάδας Πύργου,  την επιστροφή των υπαλλήλων που ο  διοικητής 6ης ΥΠΕ κος Καρβέλης  με αποφάσεις του έχει μετακινήσει από το νοσοκομείο του Πύργου προς την 6η ΥΠΕ και προς τα Νοσοκομεία της Πάτρας.

Τέλος ο Σύλλογος θέλει να καταγγείλει δημόσια την συμπεριφορά του διοικητή της 6ης ΥΠΕ απέναντι στον Σύλλογο εργαζομένων του Νοσοκομείου Πύργου που εδώ κ δύο μήνες έχει ζητήσει συνάντηση μαζί του και δεν τους έχει ορίσει ακόμα ένα ραντεβού, ενώ  για τα μέλη άλλων συλλόγων του Νομού οι πόρτες είναι πάντα ανοικτές».

Σημαντικές ειδήσεις στην Ηλεία

Τρίτος από το τέλος ο «εκλεκτός» του κ.Νικολακόπουλου!

Ένα αποτέλεσμα που δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί απλώς αρνητικό και περισσότερο παραπέμπει σε πλήρη πολιτική αποδοκιμασία κατέγραψε ο Εκλεκτός του …

Νέος πρόεδρος ο Νικόλαος Τσαγρής στον Σύλλογο Εστίασης Ήλιδας

Σε νέα εποχή περνά ο Σύλλογος Εστίασης Ήλιδας, μετά την ολοκλήρωση των αρχαιρεσιών και τη συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, …

Ελληνική Λύση για Αρχαία Ήλιδα: Ερώτηση για την αντιπλημμυρική προστασία – Τι απαντά το ΥΠΠΟ

Η  ερώτηση που έχει κατατεθεί στην Ελληνική Βουλή από την Ελληνική Λύση με Αριθμό Πρωτοκόλλου 3314/20-02-2026 σχετικά με το θέμα « Αθωράκιστος ο εντός …

Λίμνη Πηνειού: Μετρημένοι στα δάχτυλα οι παρόντες, αμέτρητες οι υποσχέσεις!

Αν η συμμετοχή σε μια σύσκεψη αποτελεί μέτρο του ενδιαφέροντος που υπάρχει για ένα θέμα, τότε η πρόσφατη συνάντηση για …

Ναρκωτικά έξω από σχολείο στην Αμαλιάδα – Δύο συλλήψεις από την Αστυνομία

Συλλήψεις για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών   Συνελήφθησαν, το απόγευμα της Πέμπτης 4/6/2026, στην Αμαλιάδα, από αστυνομικούς του Τμήματος …

Προβλήματα στο δίκτυο της Nova επηρεάζουν συνδρομητές και επιχειρήσεις στην Ηλεία

Αναστάτωση έχει προκαλέσει από το πρωί της Παρασκευής 5 Ιουνίου τεχνικό πρόβλημα στο δίκτυο της Nova στην Ηλεία, με αποτέλεσμα …

Ροή ειδήσεων
Δημοφιλείς ειδήσεις στην Ηλεία σήμερα
Popular posts:

  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • Θα βρεθεί τελικά λύση για την σωστή λειτουργία των Νοσοκομείων  του Νομού μας – Έντονες αντιδράσεις από τον Σύλλογο Εργαζομένων Νοσοκομείου Πύργου κατά της 6ης ΥΠΕ

Θα βρεθεί τελικά λύση για την σωστή λειτουργία των Νοσοκομείων  του Νομού μας – Έντονες αντιδράσεις από τον Σύλλογο Εργαζομένων Νοσοκομείου Πύργου κατά της 6ης ΥΠΕ

Έντονο προβληματισμό προκαλεί η κατάσταση που επικρατεί στο ΓΝ Πύργου.

Την στιγμή που όλα δείχνουν ότι το Νοσοκομείο θα παραμείνει χωρίς Διοίκηση για αρκετό χρονικό διάστημα και οι ασθενείς της παθολογικής κλινικής φιλοξενούνται από την Χειρουργική,Καρδιολογική και Ορθοπεδική κλινική <με τους όποιους κινδύνους διατρέχουν> ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ αποφάσισε την μεταφορά πέντε ατόμων του νοσηλευτικού προσωπικού από το ΓΝ Πύργου στο ΓΝ Αμαλιάδας για διάστημα 3 μηνών.

Όλοι ξέρουμε ότι το ΓΝ Αμαλιάδας είναι αδύνατον να λειτουργήσει όπως πρέπει καθώς υπάρχει έλλειψη ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού.

Την κρίσιμη στιγμή που το Νοσοκομείο Πύργου πρέπει να ενισχυθεί με προσωπικό η αναπληρώτρια διοικήτρια του ΓΝ Ηλείας-διοικήτρια Κρεστένων Αριστέα Παπαδοπούλου ζήτησε με αίτημά της την μετακίνηση ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού στο ΝΜ Κρεστένων προκειμένου να επαναλειτουργήσει  το οποίο και απορρίφθηκε.

Τα βέβαιο είναι ότι το Υπουργείο Υγείας πρέπει άμεσα να βρει μια λύση προκειμένου να λειτουργήσουν σωστά οι μονάδες υγείας του Νομού μας.

 

Έντονες αντιδράσεις από τον Σύλλογο Εργαζομένων Νοσοκομείου Πύργου κατά της 6ης ΥΠΕ για τον «διαμελισμό» του 

 

Έντονες είναι οι αντιδράσεις του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Πύργου μετά την ανακοίνωση για την μετακίνηση πέντε ατόμων νοσηλευτικού προσωπικού στο Νοσοκομείο Αμαλιάδας.

Ο Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Πύργου στην ανακοίνωσή του αναφέρει χαρακτηριστικά: «Μάλλον ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ εφαρμόζει δική του πολιτική στο νοσοκομείο Πύργου. Αν και η κα. Γκάγκα κατά την επίσκεψη της στον Νομό υποστήριξε ότι το Νοσοκομείο Πύργου θα πρέπει να ενισχυθεί και να λειτουργήσει ως νοσοκομείο Πυλώνας του Νομού, ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ συνεχίζει κάθε φορά να μας εκπλήσσει δυσάρεστα  με τις αποφάσεις του και αντί να ενισχύει το Νοσοκομείο Πύργου προσπαθεί να υποδομήσει ότι έχει απομείνει. Μετά την μετακίνηση των 18 υπαλλήλων τον προηγούμενο μήνα και ενώ με έγγραφο της η Νοσηλευτική Μονάδα Πύργου έχει ζητήσει την ενδυνάμωση της με 25 νοσηλευτές ΤΕ και 10 τραυματιοφορείς όχι μόνο δεν την ενίσχυσε ως όφειλε αλλά προέβη σε ακόμα πιο εχθρικές ενέργειες κατά του Νοσοκομείου Πύργου, και σε περαιτέρω αποδυνάμωση διακόπτοντας τις μετακινήσεις άλλων 5 νοσηλευτών που είχαν μετακινηθεί για να λειτουργήσει η κλινική COVID. Μετά από την ενέργειά του αυτή θα θέλαμε να γνωρίζουμε αν έχει σκοπό να αναστείλει την λειτουργία της κλινικής covid, γιατί με το υπάρχον προσωπικό αδυνατεί η νοσηλευτική υπηρεσία να στηρίξει την λειτουργία της (έχει κατατεθεί σχετικό έγγραφο). Επιπλέον ο Σύλλογος εργαζομένων Νοσοκομείου Πύργου θα εντείνει τις επαφές του με τους φορείς της πόλης για πιο δυναμικές κινητοποιήσεις καθώς μόνο έτσι μπορούμε να σταματήσουμε τις απαράδεκτες και χωρίς ουσία ενέργειες κατά του Νοσοκομείου Πύργου από τον διοικητή της 6ης ΥΠΕ .

Αιτούμαστε την άμεση στελέχωση με νοσηλευτικό προσωπικό όπως έχει ζητηθεί από την Διοίκηση της Νοσηλευτικής Μονάδας Πύργου,  την επιστροφή των υπαλλήλων που ο  διοικητής 6ης ΥΠΕ κος Καρβέλης  με αποφάσεις του έχει μετακινήσει από το νοσοκομείο του Πύργου προς την 6η ΥΠΕ και προς τα Νοσοκομεία της Πάτρας.

Τέλος ο Σύλλογος θέλει να καταγγείλει δημόσια την συμπεριφορά του διοικητή της 6ης ΥΠΕ απέναντι στον Σύλλογο εργαζομένων του Νοσοκομείου Πύργου που εδώ κ δύο μήνες έχει ζητήσει συνάντηση μαζί του και δεν τους έχει ορίσει ακόμα ένα ραντεβού, ενώ  για τα μέλη άλλων συλλόγων του Νομού οι πόρτες είναι πάντα ανοικτές».

Σημαντικές ειδήσεις στην Ηλεία

Τρίτος από το τέλος ο «εκλεκτός» του κ.Νικολακόπουλου!

Ένα αποτέλεσμα που δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί απλώς αρνητικό και περισσότερο παραπέμπει σε πλήρη πολιτική αποδοκιμασία κατέγραψε ο Εκλεκτός του …

Λίμνη Πηνειού: Μετρημένοι στα δάχτυλα οι παρόντες, αμέτρητες οι υποσχέσεις!

Αν η συμμετοχή σε μια σύσκεψη αποτελεί μέτρο του ενδιαφέροντος που υπάρχει για ένα θέμα, τότε η πρόσφατη συνάντηση για …

Δημοφιλείς ειδήσεις στην Ηλεία σήμερα
Ροή ειδήσεων