Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το έργο εγκατάστασης έξι νέων διπλών υπόγειων κάδων στον Δήμος Πύργου, μαζί με την προμήθεια αυτοκινούμενου αναρροφητικού σαρώθρου, με στόχο τη βελτίωση της καθαριότητας και της εικόνας της πόλης.
Οι υπόγειοι κάδοι αναμένεται να τοποθετηθούν σε κεντρικά σημεία με αυξημένο όγκο απορριμμάτων, όπως οι πλατείες ΟΤΕ, Ιατρίδη και Δικαστηρίων, ενώ ένα σύστημα θα εγκατασταθεί και στο Κατάκολο.
Το έργο, προϋπολογισμού 669.600 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Υπουργείο Μετανάστευσης & Ασύλου και το Ταμείο Αλληλεγγύης, με βασικό στόχο την ενίσχυση της ανακύκλωσης και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών καθαριότητας.
Κάθε υπόγειο σύστημα θα διαθέτει δύο κάδους, έναν για σύμμεικτα απορρίμματα και έναν για ανακυκλώσιμα υλικά, συνολικής χωρητικότητας έως 6.000 λίτρων.






