Στο γήπεδο βρίσκεται από σήμερα ο Ολυμπιακός Σαβαλίων, ο οποίος ξεκίνησε την προετοιμασία του για τη νέα σεζόν. Οι Ερυθρόλευκοι, υπό τις οδηγίες του Ερνέστο Λυμπέρη, πραγματοποίησαν την πρώτη συγκέντρωση της σεζόν, μιας σεζόν η οποία ξεκινάει και τους βρίσκει για μια ακόμα σεζόν στη μεγάλη τοπική κατηγορία.
Ο μεγάλος στόχος του Ολυμπιακού, είναι η παραμονή στην κατηγορία, θέλοντας για μια ακόμα σεζόν να δηλώσουν παρόντες στο ραντεβού με την Α1 και να συνεχίσουν στο δρόμο που έχουν χαράξει τα προηγούμενα χρόνια. Ο Ολυμπιακός, με ανανεωμένο δυναμικό, επιχειρεί να δημιουργήσει μια ομάδα η οποία θα μπορέσει να σταθεί ανταγωιστικά σε έναν πανίσχυρο όμιλο, τον βόρειο όμιλο της Ηλείας, αφού εκτός απροόπτου, το νέο Πρωτάθλημα θα διεξαχθεί σε δυο ομίλους.





