Σχεδόν ακατάλληλο, για να μην πούμε κατηγορηματικά ακατάλληλο, είναι το γήπεδο Σαβαλίων για διεξαγωγή αγώνων. Και αυτό καθώς δεν διαθέτει αποδυτήρια επαρκή να υποδεχθούν δυο ομάδες.
Η ΕΠΣΗ, ανέβαλλε το ματς του Ολυμπιακού με τη Νίκη που είχε ορίσει την προσεχή Τετάρτη, ώστε να αποτιμηθεί καλύτερα η κατάσταση, είναι όμως βέβαιο ότι το γήπεδο Σαβαλίων χρειάζεται άμεσα επανορθώσεις, διαφορετικά πρέπει ο Δήμος Ήλιδας να βρει άλλο γήπεδο για τον Ολυμπιακό.




