Την υποψηφιότητά του με την Ελληνική Λύση στον Β2 Δυτικό Τομέα Αθηνών ανακοίνωσε ο Νίκος Καλάκος, ενόψει των προσεχών εκλογών.
Σε δήλωσή του υπογραμμίζει πως παραμένει συνεπής στις αρχές και τις αξίες του, επιλέγοντας να συμπορευτεί με την Ελληνική Λύση και τον Κυριάκος Βελόπουλος, εκφράζοντας την πίστη ότι ο πολιτικός φορέας μπορεί να υπηρετήσει ουσιαστικά τον άνθρωπο, τη δημοκρατία και την κοινωνική αξιοπρέπεια.
Ο ίδιος δηλώνει έτοιμος να δώσει τη μάχη των εκλογών στον Β2 Δυτικό Τομέα Αθηνών, με στόχο την ενεργή συμμετοχή και προσφορά στα κοινά.




