Στα αποδυτήρια του Πανηλειακού, αμέσως μετά τη λήξη τους ματς με τον Πέλοπα και την απρόσμενη ήττα, βρέθηκε ο Πρόεδρος της ομάδας Κώστας Ντάβαρης. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι για μια ώρα περίπου, συζήτησε με τους παίκτες.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ilia.news, ο ηγέτης της ομάδας του Πύργου, ήταν ψύχραιμος και έτσι παρέμεινε και μετά την ήττα, λέγοντας σε συνεργάτες του, “καλύτερα που έγινε αυτό τώρα, παρά μετά”. Πάντα με βάση τις πληροφορίες, ο Κώστας Ντάβαρης, θεωρεί αυτή την ήττα ένα “καμπανάκι” για όλους, δεν μπορεί όμως μια “ανορθογραφία”, να αναιρέσει την μέχρι τώρα εξαιρετική πορεία της ομάδας, μόνο με νίκες και με μεγάλα σκορ. Μάλιστα ο Κώστας Ντάβαρης, έδειξε να ενστερνίζεται την άποψη ότι υπήρξε ατυχία, τις τελευταίες μέρες ο Πανηλειακός δεν είχε την ευκαιρία να παίξει στο γήπεδό του, με αποτέλεσμα να βγει η ομάδα από τον ρυθμό της. Βεβαίως, ο Ντάβαρης, όπως αναφέρουν πάντα οι πληροφορίες, θέλησε με την κίνηση αυτή, να αφυπνίσει την ομάδα, ενώ πάντα έχει στο μυαλό του και τον Ιανουάριο, όπου θα γίνουν οι κινήσεις που χρειάζεται η ομάδα, όχι μόνο για να κατακτήσει τον τίτλο της Ηλείας, αλλά και για να ανέβει στη Γ΄ Εθνική μέσω των μπαράζ ανόδου. Κινήσεις, δρομολογημένες εδώ και καιρό εξάλλου.





