[sg_popup id=”96386″ event=”inherit”][/sg_popup]
Την παραίτησή του από τη θέση του Διοικητή του Νοσοκομείου Αμαλιάδας υπέβαλε, σύμφωνα με πληροφορίες του «ilia.news», ο ιατρός κ. Θεόδωρος Θεοδωρακόπουλος. Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, ο κ. Θεοδωρακόπουλος έστειλε επιστολή προς το Υπουργείο Υγείας , επικαλούμενος προσωπικούς λόγους για την παραίτησή του.





