Προγραμματική σύμβαση για την υδροδότηση μεταξύ Ήλιδας και Ανδραβίδας-Κυλλήνης

Σε μία σημαντική συμφωνία για τη διασφάλιση της επάρκειας και της ποιότητας του πόσιμου νερού προχωρούν οι Δήμοι Ήλιδας και Ανδραβίδας-Κυλλήνης, μέσω της σύναψης προγραμματικής σύμβασης για τη λειτουργία του διυλιστηρίου πόσιμου νερού του Δήμου Ήλιδας.

Η απόφαση εγκρίθηκε κατά τη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Ήλιδας στην Αμαλιάδα, παρουσία του Δημάρχου Χρήστου Χριστοδουλόπουλου και των μελών της επιτροπής, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο δήμων στον κρίσιμο τομέα της ύδρευσης.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο Δήμος Ήλιδας αναλαμβάνει τη λειτουργία του διυλιστηρίου που βρίσκεται κατάντη της τεχνητής λίμνης Πηνειού και την παροχή πόσιμου νερού προς τον Δήμο Ανδραβίδας-Κυλλήνης μέσω του υπάρχοντος δικτύου μεταφοράς και των εγκαταστάσεων ύδρευσης.

Η μεταφορά του νερού θα πραγματοποιείται μέσω του υφιστάμενου αγωγού του διυλιστηρίου έως τη δεξαμενή Χαβαρόβρυσης και στη συνέχεια μέσω του δικτύου Κακοταρίου προς τις περιοχές του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης.

Σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, η μέγιστη ημερήσια ποσότητα νερού που μπορεί να παρέχεται φτάνει τα 9.000 κυβικά μέτρα, ανάλογα με τις δυνατότητες του διυλιστηρίου και τις συνολικές ανάγκες ύδρευσης της περιοχής.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ποιότητα του πόσιμου νερού, καθώς προβλέπεται η πλήρης συμμόρφωση με τις ευρωπαϊκές και εθνικές προδιαγραφές για το νερό ανθρώπινης κατανάλωσης, ενώ προβλέπονται συνεχείς έλεγχοι και παρακολούθηση της λειτουργίας του συστήματος.

Το συνολικό ετήσιο κόστος λειτουργίας και διαχείρισης του διυλιστηρίου, χωρίς να υπολογίζεται το ηλεκτρικό ρεύμα, ανέρχεται σε 616.528 ευρώ και περιλαμβάνει δαπάνες συντήρησης, χημικών, λειτουργίας εγκαταστάσεων και λοιπών υποχρεώσεων.

Μέχρι να αποκατασταθεί η λειτουργία του κεντρικού υδρομετρητή, που σύμφωνα με τα στοιχεία βρίσκεται σε βλάβη, η κατανομή του κόστους θα γίνεται προσωρινά με ποσοστιαίο τρόπο μεταξύ των εμπλεκόμενων δήμων.

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται έως τις 31 Δεκεμβρίου 2026, με αναδρομική ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2026.

Παράλληλα, συγκροτείται κοινή επιτροπή παρακολούθησης με εκπροσώπους των δύο δήμων, η οποία θα έχει ως αποστολή τον έλεγχο της εφαρμογής της σύμβασης, την παρακολούθηση της λειτουργίας του διυλιστηρίου και την επίλυση πιθανών ζητημάτων που θα προκύπτουν κατά τη διάρκεια της συνεργασίας.

Η συμφωνία θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για την εύρυθμη υδροδότηση των περιοχών της βόρειας Ηλείας, ειδικά ενόψει της θερινής περιόδου, όπου οι ανάγκες σε πόσιμο νερό αυξάνονται σημαντικά.

AΔE 195-2026 Σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Ήλιδας Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης

Σημαντικές ειδήσεις στην Ηλεία

Τρίτος από το τέλος ο «εκλεκτός» του κ.Νικολακόπουλου!

Ένα αποτέλεσμα που δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί απλώς αρνητικό και περισσότερο παραπέμπει σε πλήρη πολιτική αποδοκιμασία κατέγραψε ο Εκλεκτός του …

Νέος πρόεδρος ο Νικόλαος Τσαγρής στον Σύλλογο Εστίασης Ήλιδας

Σε νέα εποχή περνά ο Σύλλογος Εστίασης Ήλιδας, μετά την ολοκλήρωση των αρχαιρεσιών και τη συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, …

Ελληνική Λύση για Αρχαία Ήλιδα: Ερώτηση για την αντιπλημμυρική προστασία – Τι απαντά το ΥΠΠΟ

Η  ερώτηση που έχει κατατεθεί στην Ελληνική Βουλή από την Ελληνική Λύση με Αριθμό Πρωτοκόλλου 3314/20-02-2026 σχετικά με το θέμα « Αθωράκιστος ο εντός …

Λίμνη Πηνειού: Μετρημένοι στα δάχτυλα οι παρόντες, αμέτρητες οι υποσχέσεις!

Αν η συμμετοχή σε μια σύσκεψη αποτελεί μέτρο του ενδιαφέροντος που υπάρχει για ένα θέμα, τότε η πρόσφατη συνάντηση για …

Ναρκωτικά έξω από σχολείο στην Αμαλιάδα – Δύο συλλήψεις από την Αστυνομία

Συλλήψεις για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών   Συνελήφθησαν, το απόγευμα της Πέμπτης 4/6/2026, στην Αμαλιάδα, από αστυνομικούς του Τμήματος …

Προβλήματα στο δίκτυο της Nova επηρεάζουν συνδρομητές και επιχειρήσεις στην Ηλεία

Αναστάτωση έχει προκαλέσει από το πρωί της Παρασκευής 5 Ιουνίου τεχνικό πρόβλημα στο δίκτυο της Nova στην Ηλεία, με αποτέλεσμα …

Ροή ειδήσεων
Δημοφιλείς ειδήσεις στην Ηλεία σήμερα
Popular posts:

Προγραμματική σύμβαση για την υδροδότηση μεταξύ Ήλιδας και Ανδραβίδας-Κυλλήνης

Σε μία σημαντική συμφωνία για τη διασφάλιση της επάρκειας και της ποιότητας του πόσιμου νερού προχωρούν οι Δήμοι Ήλιδας και Ανδραβίδας-Κυλλήνης, μέσω της σύναψης προγραμματικής σύμβασης για τη λειτουργία του διυλιστηρίου πόσιμου νερού του Δήμου Ήλιδας.

Η απόφαση εγκρίθηκε κατά τη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Ήλιδας στην Αμαλιάδα, παρουσία του Δημάρχου Χρήστου Χριστοδουλόπουλου και των μελών της επιτροπής, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο δήμων στον κρίσιμο τομέα της ύδρευσης.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο Δήμος Ήλιδας αναλαμβάνει τη λειτουργία του διυλιστηρίου που βρίσκεται κατάντη της τεχνητής λίμνης Πηνειού και την παροχή πόσιμου νερού προς τον Δήμο Ανδραβίδας-Κυλλήνης μέσω του υπάρχοντος δικτύου μεταφοράς και των εγκαταστάσεων ύδρευσης.

Η μεταφορά του νερού θα πραγματοποιείται μέσω του υφιστάμενου αγωγού του διυλιστηρίου έως τη δεξαμενή Χαβαρόβρυσης και στη συνέχεια μέσω του δικτύου Κακοταρίου προς τις περιοχές του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης.

Σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, η μέγιστη ημερήσια ποσότητα νερού που μπορεί να παρέχεται φτάνει τα 9.000 κυβικά μέτρα, ανάλογα με τις δυνατότητες του διυλιστηρίου και τις συνολικές ανάγκες ύδρευσης της περιοχής.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ποιότητα του πόσιμου νερού, καθώς προβλέπεται η πλήρης συμμόρφωση με τις ευρωπαϊκές και εθνικές προδιαγραφές για το νερό ανθρώπινης κατανάλωσης, ενώ προβλέπονται συνεχείς έλεγχοι και παρακολούθηση της λειτουργίας του συστήματος.

Το συνολικό ετήσιο κόστος λειτουργίας και διαχείρισης του διυλιστηρίου, χωρίς να υπολογίζεται το ηλεκτρικό ρεύμα, ανέρχεται σε 616.528 ευρώ και περιλαμβάνει δαπάνες συντήρησης, χημικών, λειτουργίας εγκαταστάσεων και λοιπών υποχρεώσεων.

Μέχρι να αποκατασταθεί η λειτουργία του κεντρικού υδρομετρητή, που σύμφωνα με τα στοιχεία βρίσκεται σε βλάβη, η κατανομή του κόστους θα γίνεται προσωρινά με ποσοστιαίο τρόπο μεταξύ των εμπλεκόμενων δήμων.

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται έως τις 31 Δεκεμβρίου 2026, με αναδρομική ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2026.

Παράλληλα, συγκροτείται κοινή επιτροπή παρακολούθησης με εκπροσώπους των δύο δήμων, η οποία θα έχει ως αποστολή τον έλεγχο της εφαρμογής της σύμβασης, την παρακολούθηση της λειτουργίας του διυλιστηρίου και την επίλυση πιθανών ζητημάτων που θα προκύπτουν κατά τη διάρκεια της συνεργασίας.

Η συμφωνία θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για την εύρυθμη υδροδότηση των περιοχών της βόρειας Ηλείας, ειδικά ενόψει της θερινής περιόδου, όπου οι ανάγκες σε πόσιμο νερό αυξάνονται σημαντικά.

AΔE 195-2026 Σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Ήλιδας Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης

Σημαντικές ειδήσεις στην Ηλεία

Τρίτος από το τέλος ο «εκλεκτός» του κ.Νικολακόπουλου!

Ένα αποτέλεσμα που δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί απλώς αρνητικό και περισσότερο παραπέμπει σε πλήρη πολιτική αποδοκιμασία κατέγραψε ο Εκλεκτός του …

Λίμνη Πηνειού: Μετρημένοι στα δάχτυλα οι παρόντες, αμέτρητες οι υποσχέσεις!

Αν η συμμετοχή σε μια σύσκεψη αποτελεί μέτρο του ενδιαφέροντος που υπάρχει για ένα θέμα, τότε η πρόσφατη συνάντηση για …

Δημοφιλείς ειδήσεις στην Ηλεία σήμερα
Ροή ειδήσεων