Άσκηση στο χώρο του Γενικού Νοσοκομείου Πύργου, ετοιμάζει η Πυροσβεστική Υπηρεσία Πύργου, στα πλαίσια της ετήσιας εκπαίδευσης και αφορά την εκπαίδευση σε χώρους υψηλών απαιτήσεων όπως είναι ένα νοσοκομείο.
Η άσκηση αναμένεται να γίνει μέσα στον Νοέμβριο, ενώ η Πυροσβεστική Υπηρεσία θα συνεργαστεί με την ομάδα πυρασφάλειας του νοσοκομείου, ώστε να τεθούν όλα τα θέματα για την συγκεκριμένη άσκηση.
Τέλος, ανάλογες ασκήσεις αναμένεται να γίνουν και σε άλλες νοσηλευτικές μονάδες του Νομού, βάσει της σχετικής απόφασης των Υπουργείων Προστασίας του Πολίτη και Υγείας.





