Στην κα Εισαγγελέα Αμαλιάδας προσέφυγαν κάτοικοι της Κουρούτας και γενικά της Αμαλιάδας, όπου με ενυπόγραφη διαμαρτυρία, ζητούν την παρέμβασή της ώστε να αποκατασταθεί ο χώρος που έχει μπαζωθεί από το Δήμο Αμαλιάδας και να επιτραπεί η ελεύθερη πρόσβαση σε όποιον το επιθυμεί στη θάλασσα στο συγκεκριμένο χώρο.
Και αυτό γιατί ενάμιση μήνα μετά το δημοτικό συμβούλιο της 30/5, όπου ο κ. Δήμαρχος δεσμεύθηκε ότι θα ανοίξει κατ’ αρχήν δίοδο και στη συνέχεια θα μετέφερε τα μπάζα αλλού, αλλά και 13 μέρες από το δημοτικό συμβούλιο της 30/6 όπου και πάλι δεσμεύθηκε ότι άμεσα θα τα μετέφερε,, δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα.
Το καλοκαίρι έχει φθάσει στη μέση, και η υπομονή των κατοίκων της Κουρούτας εξαντλήθηκε.
Γι’ αυτό και η προσφυγή στην Εισαγγελία…






