Στην Ηλεία εντοπίστηκαν οι γονείς που άφησαν το μωρό στο μπαλκόνι στη Θεσσαλονίκη
Στο Αστυνομικό Τμήμα Βουπρασίας στη Βάρδα Ηλείας κρατείται προσωρινά η οικογένεια των Βούλγαρων για την υπόθεση με το 11 μηνών βρέφος, το οποίο εντοπίστηκε να κλαίει μόνο του σε μπαλκόνι διαμερίσματος στη Θεσσαλονίκη. Η αστυνομία αναζητούσε από το πρωί τους γονείς από τη Βουλγαρία που άφησαν το 11 μηνών μωρό τους να σπαράζει στο κλάμα … Συνεχίστε να διαβάζετε το Στην Ηλεία εντοπίστηκαν οι γονείς που άφησαν το μωρό στο μπαλκόνι στη Θεσσαλονίκη.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί