Στην Ηλεία εντοπίστηκαν οι γονείς που άφησαν το μωρό στο μπαλκόνι στη Θεσσαλονίκη

Στο Αστυνομικό Τμήμα Βουπρασίας στη Βάρδα Ηλείας κρατείται προσωρινά η οικογένεια των Βούλγαρων για την υπόθεση με το 11 μηνών βρέφος, το οποίο εντοπίστηκε να κλαίει  μόνο του σε μπαλκόνι διαμερίσματος στη Θεσσαλονίκη. Η αστυνομία αναζητούσε από το πρωί τους γονείς από τη Βουλγαρία που άφησαν το 11 μηνών μωρό τους να σπαράζει στο κλάμα … Συνεχίστε να διαβάζετε το Στην Ηλεία εντοπίστηκαν οι γονείς που άφησαν το μωρό στο μπαλκόνι στη Θεσσαλονίκη.