Στην Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου του Πύργου βρίσκονται τα τέσσερα παιδιά της οικογένειας Βούλγαρων, που άφησαν το 11 μηνών βρέφος τους, στο μπαλκόνι του σπιτιού τους στη Θεσσαλονίκη. Τα τέσσερα παιδιά της οικογένειας Βούλγαρων πρόκειται για κοριτσάκι 11 μηνών και τρία αγόρια το μεγαλύτερο ηλικίας 16 ετών. Στις έρευνες που έγιναν από το απόγευμα της … Συνεχίστε να διαβάζετε το Στο Νοσοκομείου του Πύργου τα παιδιά της οικογένειας που άφησαν το βρέφος στο μπαλκόνι στη Θεσσαλονίκη.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί