Με γραπτή ανακοίνωσή του, ο Στάθης Χαραλαμπόπουλος, αποχαιρέτισε τον Ξενοφώντα, ομάδα στην οποία αγωνίστηκε την τελευταία πενταετία, κατακτώντας τα πάντα σε τοπικό επίπεδο. Επαγγελματικοί λόγοι, δεν του επιτρέπουν να μπορέσει να ακολουθήσει άλλο την ομάδα, με αποτέλεσμα να πάρει την απόφαση αποχώρησης.
Ο Χαραλαμπόπουλος, ευχαρίστησε τον Ξενοφώντα για τη συνεργασία αυτή:
“Είναι πολύ δύσκολο να αφήνεις ανθρώπους που στεναχωρήθηκες πεισμωσες αγωνιστηκες χαμογελασες, δακρυσες, τσακώθηκες, νικήσες ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΡΕΣ ΟΛΑ μαζί τους αλλά όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν στην ζωή. Μια τέτοια στιγμή είναι και αυτή για μένα. Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους για την στήριξη τους και την αγάπη τους και να τους πω καλή συνέχεια, υγεία και να εκπληρωθούν όλοι οι στόχοι του ΑΟ Ξενοφώντα”, ανέφερε.




