Σε ιδιαίτερα εκρηκτικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πύργου με αντικείμενο την επαναφορά και έγκριση της λειτουργίας του ειδικού τουριστικού λεωφορείου ανοικτού τύπου (OpenBus), το οποίο θα συνδέει το Κατάκολο με τον Πύργο για τη μεταφορά επισκεπτών κρουαζιέρας.
Η συζήτηση εξελίχθηκε σε σφοδρή πολιτική αντιπαράθεση ανάμεσα στη δημοτική αρχή και τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, με αιχμές, κατηγορίες και υψηλούς τόνους γύρω από τις ευθύνες για την απώλεια τουριστικής κίνησης τα τελευταία χρόνια.
Η αντιπολίτευση αμφισβήτησε το κατεπείγον του θέματος, κάνοντας λόγο για καθυστερήσεις και προχειρότητα στους χειρισμούς της δημοτικής αρχής. Ο δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Αργυρόπουλος κατηγόρησε προσωπικά τον δήμαρχο για «άνευ προηγουμένου ολιγωρία», ενώ ο επικεφαλής της παράταξης «Δέκα» Διονύσης Μπέλτσος έκανε λόγο για ελλιπή νομική θωράκιση και βεβιασμένες κινήσεις.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Πύργου Στάθης Καννής αντέδρασε έντονα, κατηγορώντας την αντιπολίτευση ότι ουσιαστικά εμποδίζει την έλευση τουριστών στον Πύργο για να μη συγκρουστεί με συγκεκριμένα συμφέροντα στο Κατάκολο.
Μάλιστα, συνέδεσε άμεσα τη λειτουργία του OpenBus με την τουριστική και εμπορική ζωή της πόλης, σημειώνοντας πως όταν λειτουργούσε το ανοιχτό λεωφορείο το μουσείο του Πύργου είχε δεχθεί περίπου 11.500 επισκέπτες, ενώ πέρυσι, χωρίς τη λειτουργία του λεωφορείου, οι επισκέπτες μειώθηκαν δραματικά στους 2.500.
Ο δήμαρχος υποστήριξε επίσης ότι η προηγούμενη δημοτική αρχή δεν είχε χειριστεί σωστά τη δικαστική προσφυγή που είχε κατατεθεί κατά της προηγούμενης Κοινής Υπουργικής Απόφασης από συλλόγους ΤΑΞΙ, γεγονός που οδήγησε στην ακύρωσή της από το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών.
Στη συνεδρίαση παρενέβη και ο πρόεδρος της Κοινότητας Κατακόλου Φραντζής Κολόσακας, ο οποίος εμφανίστηκε ιδιαίτερα αιχμηρός απέναντι στη δημοτική αρχή, υποστηρίζοντας ότι το Κατάκολο προσφέρει σημαντικά έσοδα στην εθνική οικονομία χωρίς να λαμβάνει την αντίστοιχη στήριξη.
Έντονες ήταν και οι νομικές ενστάσεις που διατυπώθηκαν από την πλευρά της κοινότητας Κατακόλου σχετικά με τη νομιμότητα της διαδρομής και τις προβλεπόμενες διαδικασίες.
Παρά τις αντιδράσεις και τις αντιπαραθέσεις, το θέμα εγκρίθηκε τελικά από το Δημοτικό Συμβούλιο με τις ψήφους της δημοτικής αρχής και τη θετική ψήφο του ανεξάρτητου συμβούλου Αλέκου Γαλανόπουλου. Η παράταξη «Ενωμένοι αλλάζουμε τον Πύργο» ψήφισε λευκό, ενώ η παράταξη «Δέκα» δήλωσε «παρών».
Το OpenBus θα εκτελεί τουριστική διαδρομή που θα συνδέει το λιμάνι του Κατακόλου με το κέντρο του Πύργου και την παραλιακή ζώνη, εξυπηρετώντας κυρίως επιβάτες κρουαζιέρας που επιθυμούν να επισκεφθούν την πόλη για περιήγηση, αγορές και επισκέψεις σε αξιοθέατα.
Στον Πύργο προβλέπονται τρεις στάσεις, στις οδούς Μανωλοπούλου, Ερμού και Ερυθρού Σταυρού, ενώ στο Κατάκολο θα υπάρχουν δύο στάσεις, στην κεντρική πλατεία και στην περιοχή της οδού Μπελούση.
Δείτε στο Βίντεο από 16:23 μέχρι 2:16:38






